Způsoby dopravy a doručení zboží

Způsob dopravy

Zboží je zasíláno přepravní kurýrní službou na dobírku či bez dobírky (při platbě předem). Zboží je dopraveno za první uzamykatelné dveře. Zboží je po dobu přepravy pojištěno.
Cena dopravy se odvíjí od charakteru vybraného zboží. Ceny jednotlivých doprav jsou:

  • Naše vlastní doprava (jen Ostrava a okolí): 399 Kč
    Zboží rozvážíme vlastnímy vozy v Ostravě (jakékoliv zboží) a jejím nejbližším okolí (Frýdek - Místek, Bohumín, Havířov, Karviná, Orlová, Český Těšín, Třinec). Do těchto okolních lokalit vozíme hlavně velké spotřebiče např. velká domácí kina, ledničky, mrazničky, pračky, sporáky, težké mikrovlnné trouby, televize s úhlopříčkou nad 81 cm, myčky, boilery, klimatizace, sušičky, velké odsavače par.
  • Česká Pošta: 149 Kč
    Touto dopravou je možné doručovat jakékoliv drobné zboží do 30 kg; NENÍ možné zasílat velká domácí kina (nad 30 kg), ledničky (i vestavné), mrazničky (i vestavné), pračky (i vestavné), sporáky (i vestavné), težké mikrovlnné trouby (i vestavné), televize s úhlopříčkou nad 81 cm, myčky (i vestavné), boilery, klimatizace, sušičky(i vestavné), velké odsavače par.
    Službu doporučujeme v případě, že se na adrese, kterou uvedete jako adresu doručení, nikdo během dne (8.00 - 15.00) nezdržuje.
  • DPD: 149 Kč
    Touto dopravou je možné doručovat jakékoliv drobné zboží do 50 kg, maximální délkou 175 cm, maximální obvodovou délkou 
(2x šířka + 2x výška + délka) 300 cm a max hmotností 50 kg. NENÍ možné posílat chladničky (i vestavné), mrazničky (i vestavné), pračky (i vestavné), sporáky (i vestavné), težké mikrovlnné trouby (i vestavné), televize s úhlopříčkou nad 81 cm, myčky (i vestavné), boilery, klimatizace, sušičky(i vestavné), velké odsavače par.
  • Kurýrní služba TOPTRANS: 399 Kč
  • Kurýrní služba TOPTRANS - rozměrné zásilky: 599 Kč
  • Výdejní místo: 299 Kč
    Zboží si vyzvednete na jednom vybraném výdejním místu. Tato služba je realizována ve spolupráci se společností TOPTRANS.
    Zboží si můžete vyzvednout na regionálním depu přepravce.
    Výdejní místa slouží pouze k převzetí zboží, zkontrolování zásilky a zaplacení!
    Prosím berte na vědomí, že na výdejních místech nelze zboží vyzkoušet, podávát jakékoliv informace k výrobku nebo zboží reklamovat. Výdejní místo slouží pouze pro převzetí zboží a jakékoliv dotazy je třeba směřovat na dno@dno.cz nebo na telefon +420 553 810 811.
    Provozní doba výdejních míst je po-pá od 09:00 - 17:00.
    Děkujeme za pochopení.

Převzetí zboží

  • U nás na prodejně
    Zboží je Vám na požádání vybaleno a zkontrolováno. Zkontrolujeme, jestli je zboží kompletní a zda není nijak poškozené, a toto nám potvrdíte do předávacího protokolu. Věnujte kontrole dostatek času, po zaplacení a následném odvozu spotřebiče nebude již možné mechanické poškození reklamovat a zboží vracet. Poškozené zboží pak již není možné vrátit do 14 dnů dle zákona.
    Na naší prodejně je možné převzít jakékoliv zboží.
    Při převzetí zboží na prodejně je účtován manipulační poplatek 49 Kč včetně DPH.
  • Dovoz naším vozem
    Zboží je Vám na požádání vybaleno a zkontrolováno. Zkontrolujeme, jestli je zboží kompletní a zda není nijak poškozené, a toto nám potvrdíte do předávacího protokolu. Věnujte kontrole dostatek času, po zaplacení a odjezdu našeho vozu nebude již možné mechanické poškození reklamovat a zboží vracet.
    Naším vozem je možné dovážet jakékoliv zboží z naší nabídky.
  • Doručení Českou poštou
    V případě poškození obalu zásilku nepřebírejte. Stejně postupujte v případě, kdy obal zásilky vypadá neporušený, ale vy slyšíte, že je zásilka uvnitř poškozená - např. sypání střepů, rachot úlomků spotřebiče. Pokud je vše v pořádku, výrobek přeberte a bezprostředně po jeho převzetí, nejlépe ještě s řidičem České pošty či jejím pracovníkem na přepážce, zboží zkontrolujte a v případě poškození či neúplnosti sepište neprodleně zápis o poškození. Prosíme Vás, abyste taktéž neprodleně informovali naši firmu prostřednictvím kontaktů: 777 01 03 01 nebo reklamace@dno.cz
    Pozdě nahlášené poškození, např. následující den po převzetí, není možné uznat. Poškozené zboží pak již není možné vrátit do 14 dnů dle zákona.
    Touto dopravou je možné doručovat jakékoliv drobné zboží do 30 kg; NENÍ možno zasílat velká domácí kina nad 30 kg, ledničky (i vestavné), mrazničky (i vestavné), pračky (i vestavné), sporáky (i vestavné), težké mikrovlnné trouby (i vestavné), televize s úhlopříčkou nad 81 cm, myčky (i vestavné), boilery, klimatizace, sušičky, velké odsavače par.
  • Doručení General Parcel
    V případě poškození obalu zásilku nepřebírejte. Stejně postupujte v případě, kdy obal zásilky vypadá neporušený, ale vy slyšíte, že je zásilka uvnitř poškozená - např. sypání střepů, rachot úlomků spotřebiče. Pokud je vše v pořádku, výrobek přeberte a bezprostředně po jeho převzetí, nejlépe ještě s řidičem či jiným zaměstnancem společnosti General Parcel, zboží zkontrolujte a v případě poškození či neúplnosti sepište neprodleně zápis o poškození. Prosíme Vás, abyste taktéž neprodleně informovali naši firmu prostřednictvím kontaktů: 777 01 03 01 nebo reklamace@dno.cz
    Touto dopravou je možné doručovat jakékoliv drobné zboží do 30 kg; NENÍ možno zasílat velká domácí kina nad 30 kg, ledničky (i vestavné), mrazničky (i vestavné), pračky (i vestavné), sporáky (i vestavné), težké mikrovlnné trouby (i vestavné), televize s úhlopříčkou nad 81 cm, myčky (i vestavné), boilery, klimatizace, sušičky, velké odsavače par.
  • Doručení TOPTRANS
    V případě poškození obalu zásilku nepřebírejte. Stejně postupujte v případě, kdy obal zásilky vypadá neporušený, ale vy slyšíte, že je zásilka uvnitř poškozená - např. sypání střepů, rachot úlomků spotřebiče. Pozor dejte zejména na popraskané polystyreny, zmačkané rohy obalu apod.. Pokud něco takového nastane, buď zboží nepřebírejte, nebo dejte do zápisu při podpisu převzetí výhradu: Převzato s výhradou, poničený obal. Pod poničeným obalem často naleznete výrobek, který je zcela v pořádku. V případech, kdy je kromě obalu poškozen také výrobek, nám ale provedeným zápisem výhrady umožníte přepravu reklamovat, poškozený spotřebič Vám poté zdarma vyměnit, nebo Vám po vzájemné domluvě poskytnout slevu. Prosíme, věnujte převzetí trochu času. Často se jedná o nemalé částky a řádnou kontrolou, stačí 1-2 min, je možno předejít zbytečným nepříjemnostem. V případě igelitového průhledného obalu zkontrolujte jeho nenatažení či stav spotřebiče pod takto poškozeným obalem - může tam být škrábanec. Pokud je vše v pořádku, výrobek přeberte a bezprostředně po jeho převzetí, nejlépe ještě s řidičem či jiným zaměstnancem společnosti TOPTRANS, zboží zkontrolujte a v případě poškození či neúplnosti sepište neprodleně zápis o poškození. Prosíme Vás, abyste taktéž neprodleně informovali naši firmu prostřednictvím kontaktů: 777 010 301 nebo reklamace@dno.cz
    Pozdě nahlášené poškození, např. následující den po převzetí, není možné uznat. Poškozené zboží pak již není možné vrátit do 14 dnů dle zákona.
    Touto dopravou je možné doručovat velká domácí kina, ledničky, mrazničky, pračky, sporáky, težké mikrovlnné trouby, televize s úhlopříčkou nad 81 cm, myčky, boilery, klimatizace, sušičky, velké odsavače par.

Způsoby platby

  • Hotově
  • Dobírka
  • Bankovní převod
  • Home Credit - splátkový prodej

 

Dále by vás mohlo zajímat